29
Mar
13

No excuses

kuva

Olen tympääntynyt selityksiin. Selityksen selityksiin. Aika ei riitä, väsyttää, on lapsia, töitä, koiria, kissoja, kipeä, ei ole rahaa, huomenna, ensi viikolla, viikonlopun jälkeen, ensi kuussa, tykkää makeasta, ei voi luopua, ei voi syödä tuota eikä tätä eikä ainakaan 3 tunnin välein?

Olen kertakaikkisen allerginen selityksille. Jos ihminen oikein paljon jotain haluaa niin se ONNISTUU. Loppujen lopuksi kaikki on vain itsestä kiinni. Kyllä😉 Kaikki muu on selitystä.

Purkautumiseni liittyy siis elämäntapa remonttiin joka lähti pikkuhiljaa käyntiin tämän vuoden alusta.Löysin pitkä-aikaisen harrastukseni kuntosalin ja treenauksen uudestaan. Olin elänyt muutaman vuoden ajatuksella ensi kuussa, seuraavassa kuussa… Kyllä- selitellyt sujuvasti😉

Olen sen verran mustavalkoinen ihminen että teen asioita joko täysillä tai en ollenkaan. Elämässäni ei ole ollut ikinä harmaan sävyjä. Kun olin päätökseni tehnyt järjestin itselleni ruokavalion ja treeniohjelman. Pitkin hampain pyysin Jussia ottamaan BEFORE kuvat. Ajattelin että nyt totuutta on katsottava suoraan silmiin…

Tästä siis lähti remontti liikkeelle😉 Pusuja ja haleja rakkaalle miehelle  joka on samassa sopassa mukana. Olen onnellisessa asemassa että minulla on ihana mies joka toimii minulle mentorina ja ikiomana Personal Trainerina❤ Kiitos Jussi❤

kollaasi


0 Responses to “No excuses”



  1. Jätä kommentti

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


